www.bialystok.jard.plBIALYSTOK.JARD.PL


Strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.




Do NOWEGO ROKU z JARDem zostało:




GALERIE ZDJĘĆ




Wiadomości


16:55:54 15-05-2018r.


W walce ze smogiem Kraków sięga po znanych i lubianych


Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w najnowszej kampanii #NieDuś pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa, którzy do tej pory nie wymienili swojego pieca na proekologiczny.


źródło: pixabay.com

źródło: pixabay.com



Kampania przypomina mieszkańcom, że od 1 września 2019 r. palenie węglem i drewnem będzie zakazane, a za łamanie przepisu grozić będą dotkliwe kary finansowe.

Od środy, 16 maja na ulicach Krakowa pojawią się zadymione, szaro-żółte billboardy i citylighty, na których widnieje ostrzeżenie w postaci żółtej kartki pokazanej tym mieszkańcom Krakowa, którzy ciągle jeszcze nie wymienili swoich pieców na proekologiczne. Żółta kartka w kampanii #NieDuś informuje o nowym przepisie całkowicie zakazującym palenia drewnem i węglem po 1 września 2019 r., ostrzega przed dotkliwymi karami finansowymi za jego nieprzestrzeganie i zachęca do wymiany pieca na proekologiczny. Oprócz formatów outdoorowych, kampania jest realizowana także w lokalnej prasie, komunikacji miejskiej oraz w mediach społecznościowych.

Kampanię #NieDuś wsparli swoim udziałem m. in. Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski, którzy w spotach wideo wyrażają troskę o stan powierza w Krakowie i zwracają się bezpośrednio do mieszkańców miasta, którzy do tej pory nie dokonali wymiany pieca na proekologiczny, pokazując im żółtą kartkę i jednocześnie przestrzegając, że jest to już ostatnie ostrzeżenie.

Do udziału zostali także zaproszeni krakowscy blogerzy, vlogerzy i działacze społeczni, którzy w swoich kanałach społecznościowych publikują zdjęcia z żółtą kartką, oznaczając je hasztagiem #NieDuś.

Kampania nieprzypadkowo jest realizowana właśnie teraz, ponieważ okres letni to najlepszy czas na to, by dokonać wymiany pieca. Co więcej, rok 2018 to ostatnia szansa na uzyskanie dotacji na wymianę pieca przyznawanych przez Gminę Miejską Kraków dzięki Programowi Ograniczenia Niskiej Emisji dla Miasta Krakowa. Za ideę kreatywną kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

Kampania potrwa od 16 do 30 maja.
(kurier.pap.pl)






Inne najcześciej czytane...






Wiadomości


pokaż cały dział »





Wiadomości regionalne


pokaż cały dział »





Najciekawsze


pokaż cały dział »





Gospodarka


pokaż cały dział »





Motoryzacja


pokaż cały dział »





Rozrywka


pokaż cały dział »





Sport


pokaż cały dział »





Zdrowie


pokaż cały dział »





Turystyka


pokaż cały dział »





Kulinaria


pokaż cały dział »





Moda i uroda


pokaż cały dział »





Praca i szkolenia


pokaż cały dział »





Imprezy jard


pokaż cały dział »





Jaga


pokaż cały dział »





Konkursy


pokaż cały dział »





Tele jard


pokaż cały dział »





Jard 24


pokaż cały dział »






» Komunikacja miejska » PKP » PKS

» Napisz do nas





*

Copyright © 2014-2015 www.jard.pl

*



stat4u

projekt ikon: icons8.com



Do poprawnego wyświetlania strony masz za starą wersję przeglądarki internetowej!


Zainstaluj najnowszą wersję


Mozilla Firefox 3.6+ Google Chrome 7+ Opera 10.6+ Apple Safari 5.0.2+ Microsoft Internet Explorer 9+